Budimpešta 24.- 26. 3. 2014

Budimpešta  24.- 26. 3. 2014.

1.       dan

Dana 24. ožujka 2014. u 2:30 h ujutro krenuli smo u Mađarsku i stigli smo u 9 h. Odmah pri dolasku podijeljeni smo u grupe. Zadatak naše grupe bio je prodavače na tržnici ispitati o podrijetlu njihovih proizvodima. Kasnije je u školi svaka grupa radila prezentaciju o danome zadatku. Popodne toga dana posjetili smo špilju, a zatim smo imali večeru u restoranu. Nakon večere smo se u školi susreli da našim „udomiteljima” i krenuli njihovim kućama.

DSC05522DSC05529DSC05532

2.       dan

Sljedeći dan u Budimpešti počeo je s prezentacijama na temu „We buy green“. Prezentacije su bile bazirane na podacima koje smo dan prije prikupili na tržnicama i u supermarketima. Nakon toga smo imali još vremena za dovršiti prezentacije o suvišnim proizvodima i oporezivanju u Hrvatskoj.  Prezentacija i ovog dijela zadatka je prošla izvrsno te je time završen radni dio ovog Comenius projekta.  Tada smo pošli  u razgledavanje Budimpešte. Najprije smo se vozili brodom po Dunavu, a zatim smo autobusom stigli do gornjeg dijela grada gdje smo vidjeli kraljevsku palaču. Ondje smo imali prekrasan pogled na grad i Dunav.

DSC05471DSC05494DSC05496

3.       dan

Treći dan smo otpratili svoje „domaćine“ u školu gdje smo se s njima i rastali. Imali smo još dovoljno vremena do polaska kući pa smo ga iskoristili za kupovinu suvenira za obitelj i prijatelje te odlazak na drugu obalu Dunava,u Peštu. Krenuli smo vlakom iz Budimpešte u 14:45 h te smo u 21:00 sretno stigli u Zagreb, a potom i kućama.  Naše putovanje u Mađarsku je bilo veoma zanimljivo te smo sklopili mnogo novih prijateljstava.