8.TJEDAN BOTANIČKIH VRTOVA, ARBORETUMA I BOTANIČKIH ZBIRKI

            U ponedjeljak, 14. svibnja 2018. u Arboretumu Gimnazije Antuna Gustava Matoša održana je radionica “Određivanje biljaka upotrebom programa Pl@ntNeta i dihotomskog ključa. Uz stručno vodstvo profesorice Ane Culej i Irene Futivić učenici 4. j i 2.j. razreda  su sudjelovali u radionicama iz botanike.  

            U utorak, 15. svibnja 2018. predstavljena je online publikacija “Poučni park Picelj – Priručnik za određivanje vrsta “.

 Priručnik za određivanje vrsta nastao je u sklopu projekta Poučni park Picelj koji se provodio u školskoj godini 2016./17. u Gimnaziji A. G. Matoša u Zaboku kako bi se što bolje upoznale/li s temom i učenici/učenice koji/e nisu sudjelovali/le u projektu te kako bi koristili/le znanje iz područja botanike. Cilj projekta bio je fotografirati, determinirati, herbarizirati i opisati autohtone biljne vrste zagorskog drveća i grmlja zasađene u Poučnom parku Picelj, uz planinarsku kuću na Piclju, te podizati svijest o zaštiti, očuvanju, održivom upravljanju i razvoju autohtonih biljnih vrsta Hrvatskog zagorja. Biljne vrste opisivali/le su učenici/učenice Gimnazije A. G. Matoša u Zaboku: Petra Horvat (2. b), Leonarda Kralj (2. b), Jan Grgur Glivar (2 .b), Iva Klokočar (2. b), Matija Kordej (2. pm) i Marko Ban (2. pm). Mentor učenicima je profesorica Ana Culej.

            U srijedu, 16. svibnja 2018. projekt Lumen predstavila je voditeljica profesorica Irena Futivić. Projekt potiče rad s darovitom djecom i učenicima, a provoditi će se u gimnaziji iz područja prirodoslovlja. Ciljevi projekta su izrada inovativnih programa i njihova provedba s darovitim učenicima te utemeljenje centra izvrsnosti.

            U četvrtak, 17. svibnja provedena je radionica “Bakin čaj “. U radionici su se učenici upoznali s djelovanjem pojedinih vrsta čajeva na ljudski organizam, osposobili su se za samostalnu pripremu pojedinih vrsta čajeva te naučili kako primjeniti stečena znanja u svakodnevnom životu. Učenici su bili podijeljeni u četri skupine, a svaka je skupina dobila radni listić na kojem su pitanja vezana uz pojedinu vrstu čaja.

Učenici su pripremali čaj od kamilice, bazge, lipe i koprive. Nakon provedene konzumacije provedeno je ocjenjivanje čajeva. Najvišu ocjenu dobio je čaj od koprive. Učenici su prepoznavali okus čajeva  na način da su imali povez oko očiju. Najlakše su prepoznali čaj od kamilice.

Radionica je provedena u 4.j razredu, a vodile su je profesorica  Irena Futivić i Ana Culej.

            U petak, 18. svibnja 2018. proveden je “Botanički kviz”  u kojem su učenici testirali svoje znanje iz područja botanike.

Bookmark the permalink.

Odgovori